Plzeň

 Druhá zastávka naší dovolené se týkala Plzně. Už jsem psala, že sehnat ubytování nebylo lehké, proto se nikdy nebydlelo přímo v místě, ceny by mnohonásobně vzrostly. I když. Zrovna  Tady by to možná nebylo o mnoho více.

Vybrala jsem si Farmu v Nezvěsticích. Proč? protože slibovali přespání v mongolské jurtě. No, musela jsem popravdě googlit, co to vůbec jurta je/bylo... Ale obrázek se mi líbil.

Zde jsme teda náhodou nebloudili, ač jsem na to expert. Já jsem totiž nebyla vpuštěna k volantu, tudíž jsem se snažila jako navigátor (leckdy blbě, to uznávám :-D) V mém mobilu je celkem spolehlivá navigace, která málokdy zklame, hlásí i policejní kontroly, radary, výmoly a podobné libůstky. Jen ty souřadnice GPS nedává no. Naštěstí ta farma v té navigaci byla.


Počasí nám přálo, vjezd na pozemek byl přes pole, ale dobře přístupné. Pozemek sám byl velmi rozlehlý, bylo tam plno ohrad pro oslíky, kteří jimi volně procházeli. Byli tam čtyři, včetně mládětě.

Jurta mi učarovala. hlavně samozřejmě uvnitř. Byla zařízena řekla bych luxusně, přesto vkusně. Vedle byla dřevěná sauna, před níž byla k osprchování hadice s vodou, ale také chladicí káď. Saunu jsem po oba večery velmi ráda využila. Poprvé s Honzou, podruhé dokonce s Vojtíkem.

Asi 75m vzdušně byl dřevěný domek, kde byla kuchyňka, koupelna, WC a nahoře spaní. První noc tam spali kluci, druhou jsme je ubytovali na matrace na zem do jurty, aby si to taky užili. O domečku jsem původně před návštěvou vůbec netušila. Kdyby ano, nemuseli jsme vézt cestovní postýlku.







Plzeň byl "sen" Vojty. Je tam Zoo, dinopark a také Techmania. Poslední zmíněné je vědecké centrum pro rodiny s dětmi, možná známější je IQ Landia v Liberci, ale tam už byl. Za zmínku stojí, že Plzeň se plánovala kvůli tomu, ale potom jsem zjistila, že milá Techmanie má zavřeno pondělí až středa a hádejte, kdy jsme tam byli? Správně, přesně jsme se trefili. Takže už předem věděl, že tahle zastávka v Plzni nebude. Našli jsme náhradu jinde.

Takže než jsme se vůbec jeli ubytovat, tak jsme v Plzni navštívili Hopsina arénu. Doma jsem před odjezdem sháněla protiskluzové ponožky, protože byly podmínkou pro vstup. Zcela jistě se daly koupit na místě, ale povětšinou je to zneužité cenou, takže jsem nechtěla riskovat, že bude jeden pár stát stovku.

Hopsina aréna je nafukovací svět atrakcí, kde se běhá, skáče, klouže, blbne. Musím říct, že pro starší děti, ba i dospělé je to fajn, ale že je vše nafouknuté a tedy měkké, neznamená rozhodně bezpečí. Bětka si málem zlomila ruku na klouzačce (moje chyba) protože chudinka netušila, jak strašný sešup to bude. Nicméně Daník tu samou zvládal naprosto s přehledem a moc si to užíval. No, uhonily se tam lehce přes hodinu a moc se jim odtamtud nechtělo, ale byli propocení skrz na skrz, my měli dost hlídání a stačilo.









Nemohli jsme vynechat ZOO a Dinopark, který k areálu patří. Tam se moc těšil Daník.









Moc se nám tam líbilo, jen je pravda, že bylo velké horko a bylo to náročné na chození. Unavení jsme byli všichni.

V jurtě jsme si vařili. Teda samozřejmě ne uvnitř, ač se to dá, dá se tam ubytovat i v zimě a topí se uvnitř na kamnech. My jsme využili gril a měli koupené obalené klobásky ve slanině.
Super bylo, že když děti usnuly, v klidu jsme mohli sedět venku. A navíc, v jurtě se spalo krásně. Nevím, co mají za povlečení, ale v lepších peřinách jsem nikdy nespala. Bylo to jako by Vás objala milovaná náruč. Neumím to popsat lépe. Prostě doopravdy příjemné.

Trochu nám vadili psi na pozemku, kteří tam zůstávali hlídat. Zaprvé se musela zavírat brána mezi pozemky. O to nic, jenže ona nebyla řádně udělaná, byl to těžký kus pletiva uvázaný na sloupku a tak se musel nadzvedávat při otevírání. Děti se tam bez pomoci tedy nedostaly (bylo tam WC) a popravdě i na mě byla těžká. Psi nebyli zlí, vlastně to byly obě feny, jedna dokonce sotva odrostlé štěně. Problém byl, že to štěně mělo asi 40kg a bylo větší než Bětka, která se tak velkého psa docela logicky bála. V noci to byl zážitek i pro mě, protože když jsem potřebovala na WC, tak "malá" si chtěla hrát a mazlit a než se cítila dostatečně podrbaná, strkala do mě a stavěla se mi do cesty. Celkově to byly ale hezké dva dny a budeme vzpomínat dlouho.



Příští zastávka: Český Krumlov

Komentáře

  1. Krásné povídání. Trochu škoda, že máš tak malé fotky. Při vkládání se to dá dát větší, ale nakonec si to mohu zvětšit lupou.Těším se na další "štaci".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V náhledu mi přišly akorát. To mě mrzí, mrknu na to doma, ano. Další úsek snad zítra večer.

      Vymazat
    2. Na fotku se tukne a zvětší se. 👍

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Aurélie

Brno

Nové Mlýny