Střípky ze života :-)

 Velmi dlouho jsem tu nebyla. Dny se nedají natáhnout a čas musím spravedlivě dělit. Děti, rodina celkově, koníčky, brigáda, to vše spolkne moře času.


Z poslední doby...

Včera jsme oslavili druhé narozeniny naší Alžbětky. Zvládla to i s rýmou a kašlem. Schází se nás málo, ale i tak je to fajn.





Kromě oslavy jsem spáchala zatím nejlepší ušitý kousek do svého šatníku (až se zima zeptá...)
Mikina je zespodu celá podšitá teplým fleecem, abych byla v teple. Jsem sice hrdá na všechny ušité věci, ale na toto obzvlášť. Ta sova je koupený panel, to znamená, že obrázek již byl takto vytištěný na látce, já jsem si ho jenom vystříhla do potřebného tvaru. Schvalně mám kombinaci nekombinovatelného, což jsou proužky a puntíky k sobě :-) modrá barva mi k tomu přišla jako krásné rozsvícení celého díla.

Jinak se máme celkem fajn. Děti úměrně věku zlobí, brigáda jde dobře, mám už koupeno něco málo na Vánoce a zbytek rozmyšlený. Prostě běžný rodinný život.

Tak se mějte pěkně, užívejte poslední teplé dny venku a ozvu se zase, až bude chvilka :-)




Komentáře

  1. Krásný dort, Bětuška je už velká holka a brášci rostou jako z vody. Ta mikina je unikát, kombinace mi přijde opravdu zajímavá- puntíky, proužky a ta sova- "dobrý nápad" by řekla naše vnučka Korinka.
    A hlavně takovou nikdo mít nebude. To mě vždycky bavilo, když jsem šila na sebe i kluky, že máme něco nekonfekčního- na míru. Tvoje umění se ti bude hodit i do dalších let.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvaly 🙂 takové kombinace mě baví. Odmala mi tvrdili, že pruhy a puntíky k sobě nejdou. A ono jo 😁
      Děti rostou všechny, strašně to letí...

      Vymazat
  2. Moc krásná mikinka - zajímavá kombinace a velice vkusná.
    Přeji jen samé radosti, zdraví a pohodu do dalších dní.

    OdpovědětVymazat
  3. Vidím, že se daří. Jen tak dál :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den, to máte pravdu, že rodina a práce spolkne hodně času. A na koníčky je pak minimum času. Ale tak rodinu kvůli nim omezovat nechci, tak jsem si musel udělat trochu pořádek v podnikání. Hodně času mi ubrala virtuální asistentka. Hodně fajn služba, která za vás vyřídí e-maily, naplánuje vám diář a tak. :) A teď se můžu věnovat i svému oblíbenému skládání plastových modelů a přitom mám dost času na manželku a děti. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Aurélie

Brno

Nové Mlýny