Trocha nového šití

Trocha nových fotek mých víceméně úspěchů v šití. Předtím jsem tyhle kousky neuměla. Takže z novinek: legíny, boxerky, upravená mikina na zip pro Vojtu a ty modré kalhoty s autíčky jsou nový materiál, co jsem neznala (micropeach) v podstatě slabý šusťák, ale vydrží jemný déšť. A abyste neřekli, že jen šiju, mé dva pokusy o dort. První klasický krémový s koupenými pralinkami navrch a druhý mechový dort, co všem moc chutnal a doteď netuší, že základem receptu je špenát :
Dort Vojtovi k svátku



Legíny Bětušce

Micropeach kalhoty do školky

Tepláky, protože Dan vyrostl a neměl co na sebe


1.pokusné boxerky pro Vojtu

Bettynka má dobrý vkus, její oblíbený kousek

Letní verze spacího pytle

Mechový dort, výborný a zvládne ho i antitalent jako já :-D


Legínky ze zbytků, jsou tak šílené, až jsou hezké

Na klobouček jsem pyšná, střih jsem dělala sama (vzorečky mi nejdou, to vypomohla kamarádka)

Mikina na moje hubené dítě (a stejně je mu ještě volná :-( )

Druhé boxerky již dopadly lépe (esteticky, na nošení jsou prý dobré oboje)

Komentáře

  1. Nemohu si pomoci, jsi výborná na šití. Kde jsou ty časy, kdy jsem šila na kluk i sebe a muže já.
    Ony jsou ale snachy i kluci na to také šikovní. Máš tu výhodu, že jsou nyní různé vzory na mate- riálech, které tehdy ještě nebyly a když tak spíš na vývoz a ke mně se dostalo něco z obchodu Hedvy nebo Moravolenu. Všechny tvoje výtvory - včetně dortů jsou parádní. Vím co to obnáší, proto oceňuji 1*.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky, je to skvělý koníček. Jen bych na to ráda měla víc času, protože mi vyhovuje, že jsem vlastně samostatná co se týká oblečení. V obchodě jsem rok v podstatě nic nekoupila (dvě balení ponožek a jednu kšiltovku). Navíc mám doma krásné látky, ze kterých mám v plánu mnoho věcí. A chystám se taky na další tričko pro Honzu, má ode mě jenom jedno :-) a jedny kraťasy.

      Vymazat
  2. Přišla jsem zde dát tu 1*** Týnko, jsi šikulka. A ty dortíky, jak jsem psala v kavárně, slintala jsem na klávesnici, nakonec to jistila jedna palačinka uzmutá mému muži. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Dortíky chutnaly dobře, jen do toho prvního jsem omylem dala víc cukru, ale podělili jsme se 🙂

      Vymazat
  3. Jsi šikovná - oblečky jsou hezké - dortíky přímo k nakousnutí.
    Ted jsou krásné látky......
    Také jsem dříve hodě šila - tenkrát to byla nutnost.....přešívalo se "ze starého nové". Raději nevzpomínat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ale občas taky šiju i z vyřazených věcí. Například jsem použila přední díl trička, kde byl obrázek a ušila z něj nové triko 🙂 nebo teď budu dělat z tepláků kraťasy, protože kolena jsou osoupana a děravá, ale zbytek je ok.

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Aurélie

Brno

Nové Mlýny