Vánoce se blíží

 Kdo mě zná buďto osobně, nebo sledoval můj starý blog, či mě zná z Kavárny, ví moc dobře, jak moc miluju Vánoce a věci s nimi spojené.


Taky byste měli vědět, že opravdu nepatřím k lidem, co se jim leskne byt do posledního kousíčku, ani k takovým, co by jakkoli šíleli ohledně zásob potravin. Nicméně zase nebudu lhát, že občas trochu nevyšiluju z toho, že nestíhám. A já nestíhám často. Leckdy mám dojem, že přestože lítám jako hadr na holi, není za mnou viditelná stopa toho, že bych něco dělala.


Před Vánoci se tento pocit prohlubuje. ALE!

Včera jsem se uklidnila, neboť jsem zjistila, že i letos se vše stihne. No a kdyby se jako náhodou něco nestihlo, tak se svět otáčet nepřestane...


Takže s klidem mohu říci, že dneska jsem vyzvedla doopravdy poslední dárek, včera zabalila značnou část, chybí mi 5 kousků zabalit, jeden popsat jmenovkou a jeden jenom ovázat mašlí (kterou jsem koupila a nevím kam jsem ji dala...). Upečené mám dva druhy cukroví, dva nepečené hotové a na dvojí mám těsto, dokonce i krém.

Stihla jsem ušít sobě a Bětunce šaty ke stromečku, chybí už jenom lemování a dneska se doufám pustím do triček klukům. Výzdobu máme hotovou, avšak přizpůsobenou dětem, protože Bětka všechno shazuje, takže letos jsem zamáčkla slzu a jsme bez betlému. Na to ho mám moc ráda. Adventní svícen dáváme na stůl pouze v neděli večer, kdy ta malá satanka poklidně spí.


Nějak se letos nemůžu dočkat, až přijde Ježíšek a já uvidím tu radost (doufám).

Děti se tedy nemůžou dočkat určitě. Denně chodí do pytlíčku pro něco dobrého či pěkného a pozorují, jak se dny do Štědrého dne s ubývajícími pytlíčky krátí. Letos mají netradiční adventní kalendář. Náš dřevěný vláček se již vloni neukázal jako dobrý nápad, protože Daník vytrvale vyjídal všechno naráz. I za bráchu. Takže letos jsem ušila 24 pytlíčků, do nich poukládala sladkosti nebo drobné dárečky a pověsila na větev. A i Bětka si velmi rychle navykla a ráno už čeká :-) čokoláda ji vždy potěší, ale třeba bublifuk ji naprosto nadchl.

Přeji Vám všem příjemné čekání na Ježíška a hlavně klid. 

Týna


Komentáře

  1. Týno, skoro je mi líto, že jsem nic takového jako dítě neprožila. Jsi výborná máma, dovedeš si věci zorganizovat a děláš dětem radost. Tím i sobě. Pytlíčky byl dobrý nápad (to říká naše Korinka, když s něčím souhlasí - babi, to byl dobrý nápad). Líbí se mi, že i oblečení na ten večer řešíš. Bude to určitě hezké, milé. Nám se to nějak vymyká, nevím jestli někdo přijde nebo půjdeme k nim. Mladí se trochu bojí, protože chodí do práce (ti nejstaršího syna) tak s návštěvou nepočítáme-mají v domě rodiče a ani k těm moc nechodí, jen mezi dveře, aby je neohrozili.Jak s těmi dalšími-uvidíme. Přeji celé rodině, aby se vám svátky vydařily a byli jste hlavně zdraví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždycky mě zamrzí, že ne všichni mohou mít pěkné Vánoce. Ať už si pod tím představí kdokoli, cokoli. S tou výbornou mámou jsi mě potěšila, ale Vojta by Ti vysvětlil, že to tak není. Podle něj. Doufám, že jednou změní názor. My se určitě uvidíme skoro se všemi. Přeji klidné a pěkné svátky i Tobě a Tvému muži.

      Vymazat
  2. Týnko, tak to jsi fakt dobrá, tak krásně chystat na svátky. To já jsem teda lajdák - teda teď si říkám, že na "stará kolena" nebudu nic přehánět. Když jsme oba chodili do práce, tak jsme to "flákali", protože jsme měli dost často službu jeden nebo druhý nebo oba. Vlaky jezdí zkrátka pořád....děti si zvykly a měly radost, když jsme slavili štědrý večer o den dříve.
    Tak Ti přeji, aby se svátky vydařily a měli jste všichni radost.

    OdpovědětVymazat
  3. Týnko, u vás bude určitě klidno a veselo. Je to dobrý nápad ty pytlíčky na větvičce. Už jsou děti taky o rok starší a rozumně si počkají. Přeji vám všem vydařené svátky a všem, aby měli z letošních Vánoc dlouho pěkné vzpomínky ☺

    OdpovědětVymazat
  4. Týno, tobě i všem tvým milovaným přeji podařené Vánoce, hezky prožitý čas a hlavně zdraví pro celou tvoji rodinu včetně rodičů i tchyně.♥♥♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  5. Týnko, přeji tobě a všem kolem tebe ve zdraví prožité dny všední i sváteční. ☺

    OdpovědětVymazat
  6. A už jsou tu, dnešní Štědrý den vám všem přeji plný radosti a do svátků 2020 hlavně zdraví! ☺

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Aurélie

Brno

Nové Mlýny