Podzimní bundy

 Takže tak nějak od znova. V březnu jsem neuměla navléknout nitě do stroje. Je říjen a já jsem se z jednodušších věcí přesunula na zatím svá vrcholná díla a to jsou softshelové bundy pro děti. Rozhodně nejsou bez chyb a radila mi kamarádka, ale skutečně jen slovně. A teda přiznávám, že první zip mi špendlila na bundu, aby doopravdy seděl přesně (to je věda), ale šila jsem sama a mám z nich radost. 

A z chyb mě nejvíc štve něco, co chyba není. Na dcery bundičku jsem zapomněla do švu všít štítek, od maminky. Pohrávám si  s myšlenkou, že šev napárnu a štítek došiju.

Jinak jsou bundičky ještě dodatečně opatřeny reflexními nažehlovacími obrázky, které ale na fotkách nejsou. 

Bunda pro Bettynku




Zebry pro Danečka




No a tohle mi zbylo z látky 50x140cm a bude to část bundy pro Vojtu (větší část bundy bude šedá)


Komentáře

  1. Tak to jsou super bundičky. Moc krásné kombinace barev a vzorů.
    Také jsem dřív hodně šila na děti. Byla to nutnost - v obchodě toho moc nebylo. Vzpomínám, že dceři jsem šila i bundu a kalhoty na lyžák, když chodila na střední. Je zajímavé, že s tím vydržela i když byli na lyžích, když chodila na vejšku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nyní to nutnost sice není, ale už jsem psala, že na hubené vysoké děti toho taky za normální peníze moc neporidim. A takhle jsou originální a mají radost, že si mohou většinou sami vybrat.
      Děkuji za pochvalu. Kombinace mě moc baví, nebojím se barev.

      Vymazat
  2. Od začátku tvého šití jsem ti držela palce a vidím, že ses vypracovala. Tvoje výtvory jsou unikátní a mohla bys časem z nich udělat módní přehlídku pro děti. Tak jen šij, jde ti to výborně. Barevné ladění i vzorky. Paráda♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jste šikovná!!! Jsem asi staromódní, proč tam musí být štítek? Máte na něm svoje logo?

      Vymazat
    2. Ruzi, dekuju.
      Hanako, štítek tam určitě být nemusí. A svoje logo tam nemám. Zatím. Ale jdou objednat štítky například se jmény (ty má Daniel), nebo je tam psáno, že je to ruční výrobek. Objednala jsem všem něco. Sobě a Vojtovi mám štítky kde je Original, Dan má se jménem a dinosaurem a Bětka má Od maminky a Šila máma a tam je jednorožec. Příště vyfotím.

      Vymazat
  3. Moc se mi líbí ta berušková bundička ♥ Jste moc šikovná :)

    OdpovědětVymazat
  4. Týno, dávám palec nahoru a k tomu 1***. Jsi borec a Dan šikulka, samozřejmě i Bětuška. Vojta se na bundu určitě těší. Jen ta paní učitelka od Danečka, nechápu, ale zažila jsem na mateřské podobný přístup, dávala jsem syna do třídy pro předškoláky, dnes je mu již 50 let, tak si dovedeš představit jak to bylo všem v očích. Tehdy měl doporučený pobyt do oběda v MŠ, ohledně aklimatizace před vstupem do první třídy od psycholožky, zdál se opožděný. Není divu před naší adopcí byl v DD, moje argumenty, že vše doženeme domácím přístupem nebrala v úvahu, měli jsme to příkazem. Paní učitelky to nechápaly a z počátku to braly jako odložení dítěte při mateřské.☺ Tak to ber statečně, jak vidno některá je opožděná v myšlení, má být ráda, za každé dítě, že může pracovat. Kdyby nebylo dětí, byla by bez práce, nejhoší je srážka ... však víš.☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pěknou známku 🙂
      Dnes jsem tu samou učitelku potkala ještě než jsem do školky stihla dojít a snažila se mě děsit tím, že bude ve školce málo dětí, protože nějaká paní učitelka z 8.10. má covid. A řešíme stále něco. Například mi nedošlo že příští týden má můj muž noční a učitelka už vyškrtla Danika, že bude mít prázdniny. (Normálně by nešel do školky kdyby měl brácha ve škole prázdniny běžné) jenže jak udělám ticho ve 3+1 se třemi dětmi to fakt nevím.

      Vymazat
  5. Týnko, v noci se mi o vás a vašich výtvorech zdálo. Spěchala jste přede mnou na kraji Bakova s kluky, kteří měli stejné kostkované bundičky a s Bětuškou v té zářivé růžové bundičce. Bětuška se vás držela za ruku a statečně ťapala. Bohužel jsem vás nedohonila, ztratili jste se mi v příčné ulici...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pěkné 🙂 je pravda, že Bětka už opravdu ťape, ale ujde asi jen 10 metrů a za ruku absolutně nechce. A v Bakově jsem teda nebyla aspoň 2 roky. Ale asi před měsícem jsem tudy projížděla. A spěchám někam neustále, neumím chodit pomalu.

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Aurélie

Brno

Nové Mlýny