Šití - můj velký koníček

 Kdo, mě sledoval již na minulém blogu, tak ví, že jsem v březnu začala koketovat s šitím na stroji. Poměrně rychle jsem se od roušek a polštářků dostala k šití vysněného oblečení pro děti a později i na sebe.  Celkem beze strachu jsem zpočátku překonávala své vlastní výzvy v podobě toho, že jsem každý kousek šila něco jiného. Začala jsem tričky, tepláky, čepičkami, kloboučky a pokračovala k hlavnímu cíli, což byla mikina. Tu jsem již pokořila v dětské i dámské verzi a další metou byly šatičky. Teď už vím, že původní cíl byl lehoučký proti tomu, do čeho se bojím střihnout a to jsou softshelové kalhoty a někdy v budoucnu možná bunda.

No momentálně mám v hlavě plán, který zatím realizuji pomaleji, než bych potřebovala a to je stejné oblečení pro celou rodinu na focení nás všech. Vize je, že všichni kluci, tedy i Honza budou mít stejná trika a kraťasy a my holky budeme mít ze stejné látky šaty.

Takže Vám ukážu svoje pokroky. Momentálně mám zákaz kupovat jakékoliv nové látky, takže poctivě zpracovávám to, co mám doma. A celkem úspěšně se mi to daří.

Jo a ten pocit, že vyjdu ven s dětmi a skoro vždy máme aspoň někdo na sobě něco doma šitého, tak ten je k nezaplacení.

Populární vzor Minecraft

Miluju jednorožce :-)

Jedny šaty se srdíčky


Abych ty jednorožce nenosila sama...


První doma "dělaný" střih 


Moje sukně (tu látku jsem si naprosto zamilovala)


První triko pro "cizí" (a poslední, odmítám se tím živit)


Minecraft, tentokrát teplákovina


Růžové tepláky na přání (původně měl mít ty samé v zelené, ale měl vlastní vkus)


A už jsem vám říkala, že miluju jednorožce? :-D


Bětunky kraťásky


Maminka nesmí být pozadu


První mikina, musela jsem ji zúžit o 20cm 


Berušková letní čepička


Mikina podruhé (miluju ji, protože vyjadřuje, že jsem matka)

Daneček nutně potřeboval mikinu s chlapečky, jako má maminka


Trojí stejné kraťasy

Šatičky pro Bettynku ♥


Komentáře

  1. Téda, ty to valíš...Pěkně kombinuješ,udělej si vlastní značku, označíš jim to oblečení-třeba R-Týna, bude značkové. Od maminky je stejně eňo-ňuňo. Máš pravdu obrázky se vkládají parádně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nooo, ony jako jdou objednat štítky. Takové ty, co vypadají, že jsou cedulka z obchodu. Vkládají se většinou do boku do švu. A tam se nechá natisknout leccos. Uvažuji, že si je časem objednám. Ale je to ne úplně levná věc a ono v podstatě zatím můžu z těch věcí být opravdu pyšná asi na dva kousky, které jsou téměř bez chyby. Takže všechno má svůj čas.

      Vymazat
    2. Teda Týnko - to je fakt super.....

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Aurélie

Brno

Nové Mlýny