Šumava 2020

 Letos jsme vyrazili na trochu netradiční dovolenou. Netradiční v tom, že jsme bydleli v bytě v bytovce, která je nyní neobývaná. Když pominu fakt, že jsme velmi rychle zjistili, bez kterých běžných věcí se těžko žije (škrabka na brambory, pitná voda z kohoutku (2x jsme měli kafe z užitkové a přežili jsme :-) ), nulový signál internetu a slabý na TV) a taky to, že Bětka se rozhodla, že v cizím prostředí opravdu spát nebude, takže se její spánek smrskl na 2x 30 minut ve dne a 11 hodin v noci přerušených 10 vstáváními, byla to vlastně skvělá dovolená. (ten kdo vymyslel tenhle termín pro popis odpočinku se třemi dětmi bych to šla osobně vysvětlit).


No tak teď vážně.

Ujal se nás kamarád mého muže. Při práci nám ukázal co šlo a byl spolu se svou manželkou a jeho i jejími rodiči a jinými příbuznými velmi milý a pohostinný. Viděli jsme mnoho míst, kde se natáčel seriál Policie Modrava. Děti se zabavily jízdou traktorem i kombajnem po poli, hledáním hesel pro prázdninovou soutěž Déčka (to byla teda moje iniciativa), taky hledáním putovních kamínků i jejich pokládáním (vezli jsme si z domova naše s sebou) a hlavně koupáním v řece Otavě, v bazéncích u strejdů, trampolínou a lítáním po zahradách. Byli jsme též na několika procházkách k jezírkům, lomům a taky jsme poznávali zvířata domácí i divoká.

Jako velký zážitek i pro nás dospělé byla návštěva vlčího výběhu na Srní a pozorování a krmení daňků v oboře na zámku Blatná.

Dál jsme viděli lamy, osly, koně, krávy a telátka, pštrosy, pávy barevné i bílé, chovné holuby, ovečky, klokany, prasátka a tak :-)

Myslím, že oba kluci budou mít co vyprávět a dlouho na to nezapomenou (o čemž svědčí fakt, že Daniel probrečel 70km zpáteční cesty, protože chtěl ke strejdovi jezdit autem...)

































Komentáře

  1. Tak pode fotek je vidět, že si děti dovolenou opravdu užívaly.
    Ani se nedivím, že se synovi nechtělo pryč - to autíčko je opravdu kouzelné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak vidím, že blog funguje, což je prima :-) Vítám Vás tu, Lydie

      Vymazat
  2. Parádní dovolená, na trable se zapomene, vzpomínky na zážitky zůstanou.Máš hezké fotky a vidíš, jdou sem vkládat. Na psaní ten blog je ,zdá se ,lepší. Komentáře jdou vkládat.Já jsem pozadí použila z nabídky a jsem spokojená. Nakonec jde o obsah článků, ne? Tak ať se ti daří všechno nejen tady, ale i doma.♥☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ještě musím přijít na to, jak ty fotky jednotlivě popsat, to mi nešlo narychlo. A dnes už nemám energii na to zkoumat tu něco do hloubky. A s vkládáním fotek sem jsem naprosto spokojená, jde to po desítkách klidně...

      Vymazat
  3. ...Týnko zdravím,jednoznačně krásná dovolené.Takového kabrioleta jsem neměl ani já.A pokud by máma s tátou nebyli až tak spokojení...nevadí.Vy jste tam stejně byli jen na dodávání nanuků a jiných dobrot...tak příště zas.Jinak pěkné fotečky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to je taky fakt, my vlastně byli jenom dozor že? 😃 Bylo to fajn i přes spánkový deficit (mimochodem doma Alžbětka lehne večer a spí...)

      Vymazat
  4. Konečně se sem dostávám Týnko na komentáře, z mobilu mě nešel vložit. Přávidím vám pobyt na Šumavě, máš krásné fotky i zážitky. V těch místech byla také Alenka - signoraa, má na svém blogu ze Šumavy také fotky s vlky.
    K těm fotkám, jak je dáš do článku, dej na fotku šipku a dole se Ti objeví jakou chceš velikost a zda popisek přidat, možná to už víš, ale napsala jsem ti to zde.
    Pak se můžeš podívat na klub blogerů - blog.blogspot.com, já také zkouším a přicházím čím dál více blogování zde na chuť. Tak zdar a sílu Týnko, máš krásnou rodinu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za chválu i rady. Ještě jsem neměla čas to zkoumat. Nemůžu se totiž zrovna rozmyslet čemu se po večerech věnovat raději, zda blogu nebo šití 🙂 (muž má odpolední, tak využívám čas a klid)

      Vymazat
  5. Týnko, nevím jak u Tebe, ale u mě je změna, po kliknutí na foto se objeví dole - a + a tím se foto zmenší, či zvětší.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Aurélie

Brno

Nové Mlýny