Dárek z lásky

 Víte, co je to učící věž?

To je dřevěná konstrukce, kam vyleze již malé dítě a vy jako dospělý si ho "umístíte" co nejblíž k sobě, když potřebujete něco dělat. Nejlépe v kuchyni. Děti vás sledují, pomáhají a jsou pod dozorem.


Taková věc stojí docela dost peněz, pokud kupujete originál. Za zhruba polovinu ceny ji umí vyrobit truhlář a potom za zlomek ceny to zvládne podle videa na YouTube každý šikovný tatínek, dokonce i zručnější maminka.


Na kluky jsem nic takového neměla, ale ta malá dračice je pořád v pohybu a nebezpečná sobě i okolí. Takže doufám, že se jí to bude líbit. 

Vydali jsme se cestou nejlevnější, tedy udělej si sám. V obchodním domě IKEA  jsem zakoupila stoličku a schůdky. Ty jsme společnými silami smontovali nejdřív jak to má být a potom pomocí dalších šroubů ještě přimontovali k sobě.


A když to bylo hotové, přišla řada na mě. Věž jsem natřela a po zaschnutí se realizuju kreslením různých obrázků.

Hotovo ještě nemám, ale do 1.narozenin je ještě chvíli čas.  Takže mezi šitím vznikají neumělé kresbičky (na které jsem ovšem náležitě hrdá).

Už mi chybí jenom obrázek na plochu, kde bude stát a mám ho již vybraný, ale ten podle mobilu kreslit nezvládnu, budu si jej muset vytisknout na papír, takže pokračování zítra :-)

















Komentáře

  1. Prima nápad, pravnoučkovi to rodiče také smontovali, Toník vaří s mamkou, jen nemá tak krásné provedení. Zdravím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já Vás zdravím.
      Tak ono to vůbec není o obrázcích 🙂 ale všichni víte, že mě to baví. Tak proč nepoužít co mám stejně doma (barvy, fixy)

      Vymazat
  2. Tak to je prima nápad. Obrázky jsou kouzelné.
    Určitě se to holčičce bude líbit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona to už viděla, nafukovací být nemáme, ale dostane to k používání až 26.9.
      A i když umí stát už i sama v prostoru, na tomhle si zásadně sedá 😂

      Vymazat
  3. Opravdu moc hezké, jen nevím, jestli to nepřevrátí. Pokud to bude opřené nebo aspoň blízko stolu-pultu tak to bude dobré. Naučí se hezky lozit.Obrázky jsou opravdu moc hezké, malovat umíš. Koukám, že jsi všestranně nadaná.A muž také. To je moc dobře. Naše potomstvo je šikovné také a jsme rádi.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemělo by se to převrátit. Však ani Dan to nepřevrhl a má 2x tolik co Betynka. Ale ono to je určené k opření no. Vize je, že bude u kuchyňské linky se mnou.

      Vymazat
  4. Milá Týnko, tohle je krásný dárek pro budoucnost Bětušky. Nádherně pomalované, ani se jí odtud nebude chtít a budeš ji mít blízko. Tohle bude pěkná památka, jak vidím, už to zaujalo i Daníka. Přeji, ať ti učicí věž přinese ulehčení v péči o děti a do budoucna pěkný pocit, jak jste dokázali vyrobit a vyzdobit tuto věcičku. Šikulkové! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já opravdu doufám, že tomu přijde na chuť. Fakt je to i pro starší děti. Mělo by to mít využití tak dva roky. A když to nebude chtít ona, Daneček se rád obětuje 😂 (plakal už když to byly schůdky, že takovou židličku chce taky). Nicméně nemůžeme mít vše 2x nebo i 3x (naštěstí tohle teda aspoň Vojta nechtěl, ale jinak žárlí pořád na oba)

      Vymazat
  5. Týnko, dávám palec nahoru a ještě 1***

    OdpovědětVymazat
  6. Vracím se ještě jednou, komentovat zde mohou jen ti, kteří mají účet u google, jiný komentář nejde zvolit. Proto mě to nešlo z mobilu.

    OdpovědětVymazat
  7. Týnko, dávám palec nahoru a ještě 1***

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Aurélie

Brno

Nové Mlýny